AdWords – učinkovito Google oglaševanje

Spletni mogul Google ponuja vsem lastnikom spletnih strani kar nekaj različnih načinov oglaševanja, ki jih vse po vrsti radi imenujemo kar Google oglaševanje, vendar gre dejansko za precej različne stvari. Med tistimi, ki so najbolj poznane, je zagotovo Google oglaševanje z oglasom znotraj zadetkov iskanja v brskalniku.  Prav tako pa sta zanimiva možnosti je AdSense. Medtem , ko je AdWords namenjen oglaševalcem, je AdSense namenjen založnikom, torej lastnikom strani.

Če bi radi imeli na svoji spletni strani več obiska in ste v to pripravljeni tudi nekaj vložiti, se lahko odločite za Google oglaševanje v brskalniku. Kaj to pomeni? Odločite se, kolikšen znesek ste pripravljeni nameniti za oglaševanje, ob katerih iskanjih oziroma ključnih besedah naj se vaš oglas prikazuje, in že ste na konju – za čas, ko imate plačano oglaševanje, se boste v iskalniku uvrščali v sam vrh, torej dejansko nad najboljše spletne zadetke.

Vaš plačani oglas se na videz skorajda ne bo razlikoval od vsebin, ki so visoko na spisku zaradi kakovosti oziroma optimizacije, in uporabniki spleta bodo običajno kliknili ter bili preusmerjeni prav na vašo stran.

Le malo je namreč spletnih uporabnikov, ki se klikom na plačane zadetke izogibajo. Druga možnost sta AdWords in AdSense, ki ravno tako spadata pod Google oglaševanje in sta med seboj tesno povezana. Eden je namenjen lastnikom spletnih strani, ki bi želeli na svoji strani nekaj zaslužiti tudi z objavo oglasov, ki jih posreduje Google oglaševanje. Potreben je le prostor pravih dimenzij, pa se že začnejo prikazovati oglasi, kjer vam klik vsakega vašega obiskovalca prinese zaslužek.

Ravno obratno pa je z Google Display oglaševanjem  – tu lahko svoj oglas preko Googla objavite na drugih spletnih straneh, ki so prijavljene v sistem. Določite, za kakšne vrste spletno stran po vsebini naj bi šlo, in že se lahko povezava na vašo stran, vaši izdelki in storitve dobro oglašujejo.