Izvajane izobraževalne vsebine zajema številna interesna področja in združujejo ljudi, ki imajo ozek in jasen interes. Ravno zaradi tega je možno zelo ciljno oglaševanje, katerega verjetnost za realizacijo prodaje je mnogo večja kot v sredstvih javnega obveščanja. Sodelujemo lahko v obliki sponzorstva ali brezplačnih storitev, ki so potrebne za izvedbo posameznega izobraževanja, v zameno pa se ogalševalca ustrezno prezentira in izpostavi ciljni skupini.
Zakaj?
• ker je oglaševanje zelo ciljno usmerjeno
• ker je verjetnost za realizacijo prodaje zato bistveno večja
• ker je oglas prisoten ves čas izvedbe izobraževanja
• ker je v prostorih centra precejšnja fluktuacija ostalih, ki oglase opazijo
Kako?
• pingvin pano
• letaki
• gradiva na mizo med pavzo tečaja
• plakati v atriju in učilnicah
• reklama na screen saverjih računalnikov
• napoved predavatelja; podjetje se pojavi kot sponzor