Učinkovito Google Adwords oglaševanje

google adwords oglaševanjeČe se ukvarjate s spletno prodajo, potem je najbolje iskati kupce tam, kjer se nahajate – torej na spletu. Da bi do njih prišli na najbolje enostaven način, je odlično oglaševanje na Googlu, ki vam lahko precej hitro prinese rezultate, za njih pa vam ni potrebno vložiti veliko dela. Za oglaševanje na Googlu so potrebna le finančna sredstva in to je to – seveda pa ni nujno, da gre za visoka finančna sredstva. Včasih je dovolj nekaj evrov na dan, pa je učinek že opazen.

Če se odločite za oglaševanje na Googlu, imate kot osnovo na voljo »sponzoriane« prikaze svoje strani nad zadetki glede na ključno besedo, ki jo je iskal uporabnik spleta. Oglašujete se torej v samem iskalniku. Če nekdo išče zimske gume, vi pa ste ravno to besedno zvezo vnesli kot tisto, od katere je odvisen prikaz, se boste znašli povsem na vrhu ponujenih strani. Če plačate dovolj in če imate dober Quality Sxcore, boste torej nad organskimi rezultati iskanj, pa četudi ste morda podjetje odprli šele včeraj – vsi »veliki« trgovci s pnevmatikami pa bodo prikazani za vami.

Oglaševanje na Googlu oziroma v Googlovem spletnem brskalniku je precej zanimivo prav zato, ker cilja tiste ciljne skupine, ki jih naša ponudba dejansko zanima – naša spletna stran se prikaže prav tistim, ki jih zanimajo zimske gume, torej zagotovo uporabnikom spleta, ki so naša ciljna skupina.

Oglaševanje na Googlu je običajno dobro dopolniti še z oglaševanjem v Googlovem Display omrežju. Ta omogoča, da se vaši tekstovni ali slikovni oglasi prikazujejo na množici najrazličnejših strani, ki so vključene v sam sistem. Tudi v tem primeru se oglasi predvajajo uporabnikom, ki so najverjetneje del naše ciljne skupine. Omogočeno je tudi izvajanje remarketinga, ki ga omogočajo piškotki, zaradi katerih Google natančno ve, kaj je posamezen uporabnik gledal na spletu v preteklosti oziroma katere so tiste stvari, ki ga zanimajo.